החיסון המיליון: הקופ"ח שחיסנה למעלה ממליון איש במנת הבוסטר

ארי טננבוים 1 Comment on החיסון המיליון: הקופ"ח שחיסנה למעלה ממליון איש במנת הבוסטר

מיליון מתחסנים לא טועים: מבצע החיסונים הלאומי לחיסון האוכלוסייה במנת הבוסטר לחיזוק ההגנה מפני נגיף הקורונה, עבר את רף 2 מיליון חיסונים בכלל הציבור הישראלי | גם בחיסון השלישי, מובילה כללית את המאמץ הכללי לחסן את כלל האוכלוסייה בפריסה ארצית רחבה ביותר | אמש, הגיע מבצע החיסונים של כללית לשיא חדש עם מתן החיסון המיליון במנת הבוסטר.

מנת חיסון, אילוסטרציה צילום: יוסי אלוני/פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

מיליון מתחסנים לא טועים: מבצע החיסונים הלאומי לחיסון האוכלוסייה במנת הבוסטר לחיזוק ההגנה מפני נגיף הקורונה, עבר את רף 2 מיליון חיסונים בכלל הציבור הישראלי. גם בחיסון השלישי, מובילה כללית את המאמץ הכללי לחסן את כלל האוכלוסייה בפריסה ארצית רחבה ביותר. אמש, הגיע מבצע החיסונים של כללית לשיא חדש עם מתן החיסון המיליון במנת הבוסטר.

על פי נתוני החיסונים של כללית, המסונכרנים עם נתוני משרד הבריאות למעלה ממחצית המתחסנים במנת החיסון השלישית, עשו זאת במתחמים החיסונים של כללית. החיסון המיליון של כללית במנת הבוסטר ניתן למתחסן שהגיע אמש למתחם החיסונים בלב המפרץ בחיפה.

לאחר החיסון, כשלצד המתחסן מנהל מחוז צפון בכללית מר רונן נודלמן, קראו לכלל האזרחים לבוא ולהתחסן. "רק ככה נוכל לחיות עם הקורונה, למען הבריאות שלי, של ילדיי, של המשפחה והסביבה".

מ"מ מנכ"ל כללית אלי כהן אמר: "אני שמח שחצינו את רף מיליון המתחסנים ושלקוחות כללית נותנים כתף. מבצע החיסונים עדין בעיצומו הצוותים שלנו ממתינים לכל מי שממתין וטרם התחסן. החיסון יעיל ובטוח, זה הזמן להתחסן כדי להיות מוכן כראוי לתקופת החגים".

הרב אברהם קונסקי מנהל המגזר החרדי בכללית הוסיף ואמר: "אנו בכללית מנגישים בכל העת את שירותי הרפואה לכלל התושבים. במגזר החרדי משקיעים מאמצים על מנת שכל אדם יקבל את מיטב השירותים הרפואיים, במהלך שנת הקורונה ובפרט במערך החיסונים גדולי ישראל יצאו בקריאה מיוחדת לציבור לצאת ולהתחסן ואנו שמחים לראות את ההיענות הגדול לאור קריאת הרבנים ולקיים את מצוות "ועשית ככל אשר יורוך".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תודה לרב אברהם קונסקי ולרב משה רוזנגרטן המעניק למבוטחי הקופה – שירותים אשר בחלקם נחשבים לייחודיים ופורצי דרך עבור מחלות ומצבים רפואיים קשים. ועל הקשר האסטרטגי בין המרכז הרפואי 'הדסה' לנציגי קשרי הקהילה של כללית שמייצגים את הציבור החרדי
    החיבור בין כללית – גוף הבריאות הגדול בישראל לבין הדסה – גוף הבריאות הגדול בירושלים, הינו ברכה ובשורה חשובה לתושבי העיר